Välkommen hem till oss...



Här har vi satsat på färg och 70-talsmöbler... dammsugare
på toaletten, moraklocka och några avtuppade barn på
marken utanför huset.

Eller nej, det är ju inte så det ser ut hos oss utan det är
ju så det ser ut hos oss... när Lilla F får bestämma.

Idag fick han nämligen ta del av min sparade skatt... mitt
kära gamla dockhus! Han är överlycklig och jag är
nostalgisk. Vilken lycka!

I övrigt så swischar tiden förbi just nu och helgen har
spenderats med jobbfest i fredags med ruskigt god
mat tillagad av en såndärkocksomfårenmassarestaurang-
stjärnorochlagarmattillallastjärnor, lördagsmiddag hos
goda vänner, söndagsskola och McDonaldsbesök...
(även det ett av de lyckligare
ögonblicken i Lilla Fs liv eftersom det ALDRIG händer
att vi sätter vår fot där).

Nu sover barnen sedan ett par timmar och jag ska
kolla på Solsidan. Imorgon är en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0