I brist på annat...

Okej då... jag gör den väl jag med då rå...



Namn: A.K

Stjärntecken: Skytt

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Nähädutack...

Tatueringar: Nope...

Längd: 1.69

Skostorlek: höger 39 vänster 40 och ja... det är INTE kul

Hårfärg: diskvattenfärg tror jag... vet knappt hur min hårfärg ser ut längre...

Fräknar: på sommaren

Motto: inget direkt men skulle kunna skriva under på "if you snooze you loose"

 

 

Kär? Ja, det blir jag hela tiden i olika saker och människor

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland... t ex Eksjö, Halmstad, Stockholm, Köpenhamn, Oslo

Tycker du att du är attraktiv? Väldigt sällan tyvärr

Dricker du? Vatten o kaffe i mängd, vin & gärna lite skumpa på helgen

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Kerastase, Lánza, TGIF

Vilken parfym använder du? Dolce&G, Stella, Armani, Clean, Dior osv, osv, osv...

Vad är du rädd för? Att min familj ska bli allvarligt sjuk

Gillar du att tvätta? Ibland känns det mindre roligt men det får gå...

Gillar du berg- och dalbanor? Sådär

 

 

Senaste…

Filmen du hyrde? vem hyr film nuförtiden?

Filmen du köpte? Musse Pigg räddar julen

Låten du hörde: Jasin Mraz "Lucky"

Låten du laddade ner? Laddar inte ned... vet ärligt talat inte ens hur man gör...

Personen du ringde? en sjukgymnast... som inte var hemma...

Personen som ringde dig? lillasyster

TV-program du såg? The Hills

Person du tänkte på? vännen M... funderade på om jag skulle dra med henne ut på powerwalk



Favorit…

Sak att göra: Shoppa, sjunga, rensa och röja

Sport: just nu bara walking

Dryck: vatten och skumpa

Kläder: leggings

Film: hm....vet ej...

Bil: en som funkar

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja, om vänner räknas

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? nope

Träffat någon från internet IRL?

 

 

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Några gånger.

Tjejer du kysst? noll

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ett par

Gånger ditt namn varit med i tidningen? många

 

 

Senaste…

Boken du läste? Elsas mode

Personen du fick e-mail av? min farbror och faster

Personen du fick brev av? eh... det var nog något julkort...

Personen du fick sms av? vännen A.S aka Optikern

Gången hela din familj åt middag tillsammans? i november på mammas födelsedag

Saken du köpte?  Miniderm till torra sonen

Vad har du gjort idag? Surat, varit ledsen och arg, lekt med barnen, fixat lite med bloppisen

Brukar du svära mycket? ett par gånger om året kanske...

När stiger du upp på morgonen? eh, kl 03 för en vällingutdelning och sedan runt 07

 

 

Vad har du på dig? mysbrallor och svart/rödrandig tröja

Vad ska du göra ikväll? kanske en powerwalk och sedan dö i soffan

Vad är du allergisk mot? pälsdjur, pollen, gräs, lata människor

Var har du ont? i ett knä, en axel och nacken

Använder du hårspray? till fest

Kan du stå på händer? ha, ha, ha... vilket skämt... nä du...

Håkan Hellström eller The Ark? ingen

Salt eller socker? Salt

 

 

Gillar du ketchup? Jag gillar det men har det sallan på mat.

Är du glad nu? nä

Var du glad igår? nä (alltså jag är inte alltid sur men jag hade ett litet bryt här hemma igår vilket föranleder dagens humör)

Vad dansar du till? dansar inte ofta men om jag gör det så blir det väl koreografi när jag körar

Stockholm är… ? En fin stad som jag tyvärr alltför sällan besöker

Göteborg är… ? en liten stad som kallas hemma

Kan du sjunga? ja, de säger det...

Spaghetti eller makaroner? spaggis

Land du vill besöka? Åh, hur många som helst men just nu längtar jag mest till värmen eller till NY för lite shopping

 

 


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Sådana här inlägg e så himla härliga!Hoppas annars du haft en fin söndag!Kram

2010-01-10 @ 20:07:31
URL: http://roxenmo.se
Postat av: A.K

Rövarmamman: Tack detsamma till dig (det lilla som är kvar av söndagen...) Kram Kram

2010-01-10 @ 22:13:54
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0