Hårresande...


Alltså... jag tror inte ni förstår vilken hårissue jag
har just nu.

1. Jag håller på att bli VÄLDIGT gråhårig. Inte helt
snyggt när man nyss fyllt 36 år. What to do liksom?
Färgar jag mig mörk syns de grå efter bara någon
vecka. Så... shall I go blond?

2. Ni som följt mig vet ju att jag tappade väldigt
mycket hår under amningen. Det börjar nu att
växa ut igen vilket resulterar i en liten stubb som
står rätt upp i tinningarna. Ser nästan ut som
C.Diaz i Den där Mary...



Tittar ni noga ser ni en rejält grå slinga i höger tinning och
på vänster sida ser ni stubben... GötaPetter som Lilla F
skulle sagt...

Till råga på allt har jag inte klipptid förrän om en månad
OCH då dessutom hos en ny frisör... Det kan ju sluta hur
som helst det här...

Nu bär det av till dagis och sedan en liten utflykt för mig
och Lilla V. Happy Friday on U!



Kommentarer
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Hmmm, kan en sådan där toning som man bara applicerar på rötterna var något? Jag har inte testat själv ska jag dock inflika...

2010-01-22 @ 19:24:35
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: A.K

Annie: Tänker att jag kommer få skäll av frissan om jag laborerar hemma... man vill ju inte bli ovän med frisörer... det kan vara VÄLDIGT osmart. Men tack för omtanken. /Hon-med-diskvattenfärgat-hår

2010-01-22 @ 20:29:34
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0