God Morgon...



eller som någon sa: hos mig är det bara
morgon... inte god.

En snurrig natt och nu sitter man här och
häller i sig kaffe i hopp om att vakna till lite.

Båda barnen blir hemma med mig idag så
dagen blir inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Får försöka mysa inne så gott det går.

Lilla F är inne i en skön ålder just nu. Han äter
som en mus, trotsar ibland och överraskar positivt
ibland. Frågade honom vid frukosten om han tänkte
äta upp sin gröt eller ej och får till svar:
- Mamma, vet du vad jag tänkte? Att när man är
så här himla sjuk som jag är... då behöver man nog
inte äta upp sin gröt.
Kanske borde han bli politiker. Han har ju talets gåva.

Sista dagen att TÄVLA! Ikväll drar jag en vinnare...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0