God Middag...



Ja, det känns som jag varit vaken tillräckligt länge
för att vara framme vid middagstid redan, trots att
klockan bara är 07.21.

Inatt har det utspelat sig någon slag nattlig varient
av leken fruktsallad här.

Det började med att alla somnade i sina sängar.
Sedan kom Lilla F in till vår säng, varpå stora F
gick och lade sig i Lilla Fs säng. Då vaknade Lilla V
och ville ha välling. Hon somnade dock om i sin säng.
Några timmar senare vaknade hon igen och somnade
INTE om själv. Så, då gick jag in och lade mig med
henne i stora sängen i hennes rum.

Summa: Lilla F i vår säng helt själv, Stora F i Lilla Fs
säng, jag och Lilla V i hennes rum och JAG HAR INTE
SOVIT EN BLUND SEDAN 04.30!!!

Förlåt mig men nu ska jag gå och dö av trötthet en
stund....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0