Semlor...

Har väl inte undgått någon att idag är
stora gräddbulledagen.
Jag älskar semlor! Dessvärre är det nog så
att jag i år får avstå dessa läckerheter eftersom
jag tappert försöker loose some weight...

Tittar på gamla bilder för att sporra mig själv lite...


Här är jag och Maaaalin från Saltkråkan.
Sommaren 2003.

Här är jag dock lite för smal men ändå...




Som kontrast slänger jag upp en bild på hur
jag såg ut när Lilla F låg i magen ca en månad
innan han kom till oss...



Ja, vad ska man säga...? Inte konstigt att man
är rynkig här och var så som huden har fått tänjas
i olika riktningar genom åren...



Kommentarer
Postat av: lena

Gud vad smal du va! Och jag tyckte jag såg skymten av ett Ziiohalsband..

2010-02-16 @ 21:24:49
Postat av: A.K

Lena: Japp, halsbandet lånades av en rödhårig tjej som jobbade i en väldigt fiiin och exklusiv underklädesbutik... Och ja, jag var nog rätt smal kan man säga...

2010-02-16 @ 21:55:20
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0