Trodde jag ja...



Alltså, man skulle kunna tro att jag skulle få mer
tid över en lördag när maken är hemma och hjälper
till men nä... Det blir på något sätt dubbelt upp med
jobb för min del. Visserligen fick jag ligga en liten
stund längre i sängen i morse, och visst har jag sluppit
laga maten idag men ändå... däremellan... Det blir mest
att jaga Lilla F så han inte är i vägen och försöka få Lilla V
att inte gå i taket över att borrmaskiner, sågar och
storebrosor låter alltför mycket. Så, nu sitter jag här i soffan
igen. Trött. Har en maskin tvätt att förbarma mig över.
Maken då... jodå, han kämpar på... Klockan är snart 21.30
och han har fortfarande arbetsbyxorna på.

Mitt enda tips till er alla... renovera ALDRIG med 2 små
kottar i huset. Det må bli fint men... är det värt det?

Hörde på radion en snubbe som sa: "Man kan leva länge men
lite på samma gång." Nä, så vill vi inte ha det!

Okej, ny dag imorgon. Nya tag. Och så kommer ju min mamma
hit oxå. Det blir bra det.

Till sist... Mini har kommit ut nu och GRATTIS till lilla familjen!
Fint namn fick hon oxå... påminner om någon jag känner väl
(som för övrigt ligger en trappa upp och snusar så gott i sin
säng, älskade unge).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0