Ny vecka... ny dag...



Morning!
Vi befinner oss nu i stadiet "efter renovering och
efter barnvälsignelse" = en skön känsla men även
ett antiklimax. Tur att jag har lite andra projekt
framför mig i höst.

Lilla F myser fortfarande runt i pyjamas. Lilla V
sover gott och jag tvättar & plockar bland fest-
rester... Skön dag.

I övrigt väntar lunch hos Lilla A med mammor
& barn och sedan ett besök hos Bvc för Lilla V.


This child is blessed!
(...och nej, hon är inte iklädd en servett även om
det ser ut så...)



Jag var rätt nöjd med min brietårta...


...men maken var mer nöjd med sin egengjorda
prinsesstårta.


Gästerna såg i vart fall ut att trivas och vi är väldigt
tacksamma för att dagen blev sååå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0