Lööövely day!



Idag blev jag väckt med kaffe på sängen och en
härlig modetidning att bläddra lite förstrött i. Fick
sedan somna om och vaknade så där härligt utvilad.
Duschade, lade en fantastisk makeup, fick champagne-
frukost serverad och ett tjock kuvert med shopping
pengar i på ett silverfat.
En taxi kom sedan och hämtade upp mig och tog mig
till city. Shoppade loss några timmar. Frossade i härliga
kläder, skor och väskor innan det var dags att åka
till min spabehandling som var bokad vid lunchtid.
Åt en fantastiskt härlig och nyttig lunch, fick underbara
behandlingar och lite mer skumpa.
Återvände till sta´n för lite mer shopping och en mysig
fikadate med en god vän... So far so gooood!

Eller nä, just det... jag har visst gått här hemma nedspydd
och bråkat med små barn som inte vill sova (utan mest bara
kräkas) och stora barn som inte ska sova som somnat ändå.
Försökt städa men inte lyckats, tagit en promenad med
alla barnen och försökt uträtta några ärenden... allt detta under
konstant hunger och helt osminkad. Bajs!

E ni trötta på mitt gnäll?
Läs en annan blogg då!!!
/Argbiggan



Kommentarer
Postat av: Stockholmskan

Hörru kära tilltufsade pärla i väster, ska du inte ta och tagga ner lite på dina egna krav? Du har TVÅ barn nu, du verkar jobba fast du är f-ledig och ska ha allmän totalkoll på läget i alla väder. Låter schletsamt tycker jag. Fast vad vet jag som håller till på andra sidan landet...Alla dina idéer som du skriver om, de finns väl kvar om ett par veckor, när "blessingsjippot" e över och barnen mindre sjuka och mer gulliga, eller? Kraaaam

2009-09-17 @ 20:50:58
Postat av: A.K

Stockholmskan: okej, ska försöka ha en "kravlös" dag här... till skillnad från vissa dagar som är mer "kravmärkta". Så e de bara... Kram

2009-09-18 @ 07:57:40
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0