Hej & hå så det kan gå



Drog iväg morsan, mig själv och Lilla V till city för
att hitta något fint att ha på mig på söndag då Lilla V
ska barnvälsignas... (för er som undrar väljer vi
att barnvälsigna Lilla V så att hon senare i livet själv
får välja om hon vill döpas eller ej...)

Åter till klädkampen, för det är just vad det är, en kamp.
Hittar INGET jag vill ha och det jag väl kan tänka mig
sitter som en potta bajs.

Men, jag kom i vart fall hem med en handduk... Inte illa!
Så, alla som vill vara med om den fina upplevelsen att
se en liten familj barnvälsigna ett barn och där modern i familjen
endast är iklädd en handduk är välkomna till kyrkan på söndag.
(Det slår mig nu att jag är glad att jag tog den stora storleken
på handduk i vart fall...)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0