Fredag... fridag... NOT!



Åh, vad jag längtar tills den här helgen är över på
något sätt. Missförstå mig rätt... det är underbart
roligt att samla släkten & få umgås en stund men
GUD så mycket jobb det blir. Man vill ju försöka
vara en bra mamma under tiden som inte stressar
sönder sina barn bara för att kakor ska bakas och
dukar ska manglas...

Så, idag städas det och planeras inköpslistor and
To Do-listor. Mormor gick med Lilla F till dagis (och
fick en syrlig kommentar av dagisfröken...hm, får
nog ta tag i det senare) och sedan får hon tid
för "fria aktiviteter" eftersom hon slavat under min
ledning hela veckan.

Bråkade med maken igår sådär klassiskt precis innan
sovdags. Jag somnar oftast gott ändå medans han
ligger vaken & ältar. Ombytta roller? Okänslig...jag?
Ja, ja... skit samma... Är han inte beredd att lyssna
och förstå så kan det kvitta...




Kommentarer
Postat av: johanna

Vad fick du för syrlig kommentar?? Jag och Molly har varit där och hälsat på idag, vi såg Fabbe ute på gården men tror inte han kände igen oss??? eller kanske?? Jag förstod Fredrik som att ni var supernöjda med det stället? Let me know!

Ha det kul i helgen...vi dyker djupt i färgburkar och rollers.

Kram kram Johanna

2009-09-25 @ 15:22:09
Postat av: A.K

Johanna: Hallå där i färgburken! Mormor fick en liten syrlig kommentar för att hon lämnade Lilla F 8 min för tidigt. Tyckte det var lite knepigt att ge mormor en sådan kommentar. Fröken hade kanske en dålig morgon. Annars är det toppen på alla sätt där...

2009-09-25 @ 17:23:09
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0