En gör så gött en kan...



Okej, nu har jag krupit upp i soffan efter en välbehövlig
dusch, jag har scrubbat och gnuggat, jag har plockat
ögonbryn och rakat halva mig, jag har smort mig med
brun-utan-sol och gurglat halsen med whiskey (okej då,
jag svalde den...) SÅ FÖR SJUTTON GUBBAR: VIK HÄDAN
ALLA BACILLER FRÅN MIN KROPP!!!
Och om jag ändå vaknar med halsont i morgon så gör jag
det i vart fall med renrakad kropp och en brun fejja.

Annars så har dagen varit rätt ok. Vilade ju hela förmiddagen
så när jag väl hämtade Lilla F på dagis hade jag så dåligt
samvete för att jag legat på soffan och inte "fått nå´t gjort"
att jag bjöd med Lilla A + hans lillebror och mamma samt
lilla E och hans lillebror och pappa på lite mellis och lek hos
oss. Normalt sett skulle jag ha ork kvar i kroppen efter en
sådan eftermiddag men... tre vuxna och sex barn i huset
var mer än min sjuka kropp klarade av och därför har jag
nu intagit soffläge. Mysigt var det i vart fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0