Dagens två oväntade ting



1: det blev ingen date med vännen A och tjejerna... några prickar,
vi kan kalla dem vattkoppor, kom ivägen. Ja, alltså inte i vår väg men
hos vännen A verkar de husera.

2: döm om min förvåning när jag tittade mig i spegeln och insåg att
JAG HAR TAPPAT MITT HÅR!!! Min högra tinning har brett ut sig och
passerat hårfästegränsen med råge. Det är bara lite fjun kvar. Känns
som att klappa en tax. Jag ser sjuk ut! Är jag det?
Har det med att göra att jag var hos frissan förra veckan och färgade,
slet och drog? Har det med amningen att göra? Alltså, jag tror inte
ni fattar vilken ångest detta är. Jag som ska uppträda på roligheter
i helgen. Vad gör man?

Titta själva  (Obs! Känsliga tittare varnas för otäcka bilder)


Klicka på bilderna på egen risk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0