Vill man så går det...



Lämnade Lilla F på dagis och drog till Ikea med
Lilla V. Visste exakt vad jag skulle ha. Tror ni jag
kom ut med det? Nej, för veliga jag ändrade mig
och kom ut med lite annat stuff. Det hela fick till följd
att jag fick dra 2 kundvagnar. En med Lilla V och massa
småsaker och en med stora tunga saker. Ni hade dött
av skratt om ni sett mig. Men, skam den som ger sig.
Nu sitter jag här med mina skruvar och beskrivningar.
Tittar på dem och hoppas att under ska ske. "Sätt ihop
dig själv, sätt ihop dig själv..."

Så, helgens projekt kan alltså kallas "hej då alla leksaker"
och "välkommen snygga rena lättstädade ytor".
Dessutom hade de 20% off på det jag skulle ha.
Moahahaha.... jag är master på att hitta röda priser
överallt.

Nu, kaffe och sedan dagishämtning.
Happy fredag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0