Tjäle i kroppen



Stelfrusen efter en heldag på Liseberg har
jag nu krupit upp i soffan. Fotboll på tv:n och
tända ljus all over. Dagen har varit mysig och jag
kan inte minnas när vi gjorde en sånhär heldag
tillsammans, hela familjen. Vi har ju mest renoverat
så länge jag kan minnas.
Lilla F e lite fisig av sig när det kommer till att åka och
testa alla olika attraktioner men Farfars bilar funkar ju
alltid. Man skulle kunna tro att folk tröttnat på Liseberg
så här näst sista öppetdagen för säsongen men nä, det
var minsann lika långa köer som vanligt. Inte alltid så
lätt för en 3-åring att förstå. Lilla V var nöjd i sin vagn
och brydde sig inte det minsta...

Nä, nu ska jag koncentrera mig på viktigare saker... HEJA
SVERIGE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0