Hur gör man?



Asså... imorgon är det dags för Lilla F att ta
svinissprutan. Hur 17 ska det gå till? Han är
INTE förtjust i sjukhus, han är fullständigt med-
veten om att spruta betyder stick=ont och han
har ett skrik som kan väcka döda. Dessutom har
de puckade människorna bestämt att man inte får
någon bestämd tid utan det är drop-intider som
gäller. Ja, men tjena... det blir ju mycket lättare...
att liksom tvingas hålla fast ungen kanske flera
timmar i väntan på att han ska få en spruta... Dickheads!

Jag har löst det genom att beodra hem maken
som får sköta det hela. Själv tänker jag finnas här
hemma som den mysiga, varma, kramiga och goa
bullmamman som tar emot med öppen famn.

Så, om jag inte bloggar så mycket imorgon beror det
på att jag har very important stuff to do!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0