Grrrr....



Haft en heldag med kidzen. En inneråtta dag kan
man säga. Tursamt nog fick vi lite besök av fina
vännen L. Tack!
Har inte hunnit med hälften av allt jag vill och Lilla V
somnade först nu efter att ha gråtit sig till sömns.
Lilla F hade oxå en period av gråt, skrik och gap.
"-Pappa ska komma, pappa ska göra, jag vill att
pappa ska vara här, pappa ska läsa bok osv..."
Inte helt enkelt att hålla humöret uppe då när man
själv känner sig aptrött och ständigt på sömnminus.
Men, visst... jag förstår honom... klart han tröttnar
på att bara vara med tråkiga mamma. Han behöver
mer stimulans än så.

Så, nu... när de båda sover och jag ska börja dammsuga,
då ångrar jag att jag höjde rösten. Då vill jag bara att
det ska bli morgondag så jag kan börja om på nytt igen.
Göra om, göra rätt.
Förlåt mina älskade ungar! Sov gott...




Ibland gör kärlek att man blir arg och rädd... mest
rädd tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0