Ge dig nu morsan!



Jag gjorde det! Jag åkte på min första körövning
sedan Lilla V kom till oss.
Jag åkte dit, försökte få Lilla V att gilla läget med
hörselskydd och amning, sjöng med i tre låtar, blev
nedspydd endast 4 ggr, gav sedan upp och åkte hem.
Men kul var det...

Nä, jag får nog ge det lite tid. Lilla V e ju redan en
vanetjej som gärna vill somna i sin säng vid 19.30...
inte ligga i sin vagn med hörselkåpor på huvudet och
sutta på en gummileksak.
Så, jag gjorde precis det Lilla V hela tiden tänkte "Ge
dig nu morsan, åk hem".

Resten av kvällen ser ut så här: roibosthe, lite bloggläsning,
försöka ta mig hela vägen uppför trappen, orka sminka av
mig, borsta alla tänder (och som den tandsköterska jag ändå
är... tandtråda oxå såklart), treva mig fram till sängen, dö
av trötthet för att sedan återuppstå imorgonbitti.
Sov gott ni med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0