I brist på annat

 

Snor en lista...

 

DAGENS VILL HA: lyx, glamour, snälla barn, skumpa osv
DAGENS KLÄDSEL: har växlat mellan flera olika (nu nedspydda) myskläder
DAGENS SMINK: nope... sminklös idag
DAGENS FRISYR: utsläppt och mössa och sedan tofs
DAGENS HÄNDELSE: i mitt liv händer massor och ändå inget men... jag tog mig i vart fall iväg på en låååång promenad
DAGENS LÅT: Björnen sover (framförd av Lilla F på teckenspråk?!)
DAGENS PLANER: så här på kvällen blir det väl sova som gäller
DAGENS SAKNAD: sömn och barnvakt
DAGENS DUMMASTE: att jag blir arga mamman på slutet av dagen
DAGENS SJUKA: Nä tack!
DAGENS DROG: Kaffe och Revitas knäckebröd
DAGENS ROLIGASTE: Lilla V som gapskrattar högt nu
DAGENS FAVORIT: Lilla F och Lilla V
DAGENS KÖP: byxor till Lilla V och inneskor till Lilla F
DAGENS GODIS: 3 bitar turkisk peppar
DAGENS HUMÖR: en salig blandling...trött, glad, lycklig, småsur och trött igen
DAGENS ORD: Bukini (Lilla F:s eget land...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0