Det går runt...



... i huvudet på mig idag. Håller på att fixa ihop
de nya lådorna, fixa iordning Lilla F:s rum, grejar
i köket, fixar lite här och lite där. Helt plötsligt går
det runt i huvudet och istället för att fixa färdigt
ett projekt hoppar jag vidare till nästa. Resultatet
blir att det nu ser ut som hejcon bacon överallt.
Trött jag blir! Men, jag har även en annan bra förmåga
och det är att i slutändan brukar jag få ihop det hela
riktigt bra.

Idag vill jag oxå meddela att om ni upptäcker mycket
stavfel och dyl så beror det på att min dator är skitliten
och mina naglar ganska långa. Man hamnar lätt fel.
Dessutom har den ett engelskt tangentbord vilket innebär
att det saknas å ä ö på tangenterna... de finns i datorn
men man får gissa sig till under vilken tangent de gömmer
sig. Ja, ni förstår ju själva...

Bästa att sluta skriva... jag har en liten kille som slår mig
i huvdet med en bit frigolit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0