Blivande trummis



Fick lite spunk på att gå här hemma och städa
denna fina, soliga dag så... jag och Lillgänget drog
till "stora lokalen". Väl på plats utspelades en fot-
bollsmatch som hette duga och sedan fick Lilla F
gå loss på trumsetet. Sååå söt och lycklig han
var med stora trumstockar i händerna och hörsel-
skydd på öronen...
Sedan gick vi rakt över torget till Franska bageriet
och fika lite. Mysigt! Lilla F kände sig som hemma,
drog av sig skorna och lade sig i soffan. Jag fick
en god capuccino och Lilla V spydde ned mig
och sig själv... allt var helt enkelt toppen.

Nu brottas jag med mina ömma händer och undrar
om jag ska orka laga middag...



Kommentarer
Postat av: Lisbeth ;)

Du har det bra ;)

Ja du har garanterat en blivande trummis där! ni får skaffa ett litet musikinstrument till lilla F.

Här är det full rulle. Imorgon lördag är det tidig dag m början 8,30. ska vara här 7,45.. sova ut får bli på söndag...ve den som ringer och väcker mig då...#¤%&%/)" i så fall ;)

ha en go' helg Ariane!!

Många björnkramisar Lisbeth Hälsa F F o V

2009-10-16 @ 09:26:42
Postat av: A.K

Lisbeth: Ingen blir väl gladare än stora F om ett trummset får flytta in... som tur är har vi ingen plats för det. Lycka till imorrn och hälsa gänget!

2009-10-16 @ 10:24:08
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0