Så här ligger det till...



Jag har såååå mycket jag vill, kan och önskar
att blogga om men... tidsbrist och sömnbrist
är två viktiga saker som står i vägen.
Dessutom är vi fler i det här hushållet som har
åsikter om vad som får skrivas om och inte.
Ni är några stycken som läser (och jag säger det
igen... NI KOMMENTERAR APDÅLIGT) och det är
ju trevligt men... det hjälps ju inte om man inte
hinner skriva om det man verkligen vill.

Önskar jag kunde bli heltidsbloggare och tjäna
grova pengar på det... då skulle ni få se på 17!

Så, blogga eller inte... det är kvällens gåta...
Får väl sova på saken...

Under tiden kan ni ju fundera på vem ni ska
köpa den här till... det är ju t ex Fars Dag på
söndag...




Kommentarer
Postat av: lena

Kan detta vara nåt för Tommy kanske? Undrar om den görs i hans storlek?

2009-11-03 @ 22:04:30
Postat av: A.K

Lena: Jag tänkte just på Tommy när jag såg den. Skulle vara fab till hans nya hatt. Han får väl göra som vi kvinnor... klämma in sig i den!

2009-11-04 @ 09:33:30
URL: http://lifestone.blogg.se/
Postat av: Ninni

Gumman... Du är ju min räddning! Klart Du skall fortsätta blogga. Du skriver som en gudinna - så jäääävvlaa rolig! Skulle iof gärna se mer av Dig... men förstår att du måste överväga vad andra tycker... Hur som, så njuter jag och tokflabbar jag alltid!!! Tummen upp från Vasagatan!!

2009-11-04 @ 18:19:32
Postat av: A.K

Ninni: Löööv U!

2009-11-04 @ 20:26:40
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0