Om man får drömma lite...



... så hade jag helst velat ha en skön helskropps-
massage just nu. Varför inte en ansiktsbehandling,
manikyr och pedikyr oxå... jo, och lite fettsugning
och snygga muskler. Gärna ett glas bubbel och
och störtskön middag på nåt soft plejs efteråt.
Därefter en skön promenad till en mysig lounge
där kaffet intas och hoppsan... en fin present
bärs in... till mig... och det står Chanel på påsen.
Ja, tack varför inte...?! Jag skulle SÅÅÅÅ behöva
skämmas bort lite. Mother of 2 och husfru i kubik.
Det är väl värt att skämmas bort för?!

Få se nu... vad var det nu jag var... jo just ja...
jag skulle visst vakna ur min dvala och städa
dasset. Så var det med det...



Come to mama!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0