Hallå eller?!



Jahaja, då lägger vi den här helgen bakom oss och
konstaterar:

- jag är trött... VÄLDIGT TRÖTT
- jag behöver en ansiktslyftning
- lilla staden i Småland är förförisk på många sätt
- det är inte alltid lätt att kalasa när man har barn
- det är väldigt roligt att träffa släktningar man inte
ser så ofta
- mamma är ordentligt firad... HURRA!
- jag behöver en tarmsköljning (herregud!!! hur mycket
kan man äta på en helg?!)
- hus med öppen planlösning funkar sådär när det kommer
till sövning av barn
- Lilla F har stortrivts och Lilla V är en solstråle som vanligt
- imorgon är en ny dag och därför säger jag adjöken...


och shit... det är bara en vecka till 1:a advent... hur fort går
tiden egentligen?!



och vad passar då bättre än att visa hemstadens fina
kyrka som en enda stor pepparkaka... ladies and gent´s
I give U... Eksjö kyrka!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0