Det lackar...



mot jul men även i min panna...
Är helt genomsvett efter ett besök på Ikea.
Jag & Lilla F skulle förena nytta med nöje och
ta en tur till Ikea för en mysig fika och lite
annat fix.
Vi. Var. Inte. Ensamma.

Nä, jag har nu lärt mig min läxa och om det
ska åkas till det stora möbelvaruhuset igen
så ska det minsann ske på fredagskvällar
eller tisdagmorgonar. Basta!

För övrigt så har snart varenda möbel i det här
huset bytt plats med varann. My God vad vi
håller på att röja, fixa och dona. Mest är det väl
jag som fixar och trixar och Stora F borrar, skruvar
och bär efter att jag har pekat med hela handen.
Tror det blir bra när det blir klart... OM det blir
klart. Bäst att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Annakarin

Och snart får du pallra dej tillbaka till Solid! Vi behöver lite alt-murr. Verkligen. Du är saknad.

2009-11-16 @ 00:27:38
URL: http://sentomsider.blogspot.com
Postat av: A.K

Annakarin: ja tack! Jag kommer mer än gärna snart. Ska bara fixa logistiken här hemma först. Saknar att murra...

2009-11-16 @ 13:00:03
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0