Ajajajaja...



Ute regnar det på tvären och snart måste jag
ge mig ut för att hämta på dagis.
Vill. Inte. Gå. Ut.

Ofta när jag är hemma på dagarna står tv:n på
i bakgrunden. Inte för att jag tittar på den utan för
lite sällskap i ett tyst hus. Idag slog jag mig ned
en stund framför den och hamnade i ett avsnitt
av "Förlossningsakuten" eller vad det nu heter...

Lilla V är 6 månader på måndag. Alltså ett halvår
sedan som jag själv låg där och krystade.
Tro mig... det är INTE tillräckligt med månader
sedan för att jag ska klara av att titta på detta
tvprogram. Det må vara fantastiskt att föda på
många sätt men... fy &&#"/&% vad ont det gör!
Nä, jag stänger av. Jag ger det några månader till
och hoppas att jag kan kolla på ett liknande
program i framtiden UTAN att få ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0