Näää... elller ja... eller kanske...







Asså... jag vet inte jag... tycker ändå det ser rörigt ut. Hur gör man
med allt det som är mönstrat? Är det inte bättre att ha skjortor för sig,
tröjor för sig, linnen för sig osv? Sedan har jag ju nästa sida av
garderoben... där hänger ju kjolar, klänningar, tunikor och byxor...
Hur gör man då? Ska man färghänga dem blir det ju en lång, en kort,
en lång... Och sedan har jag ju väskgarderoben. Hur blir det med den?
Äsch, jag suger nog på den här karamellen ett tag...
LindaK, hur gör du? Du verkar ju vara the master of garderobsfix numera...


ps... och för er som undrar varför det står en parfymflaska i min garderob
så brukar jag göra så... ställa dem där när de är nästan slut och jag tröttnat
på dem... så tar jag ett litet sprut då och då...



Kommentarer
Postat av: Annakarin

Rörigt?! Lilla gumman, du kommer ALDRIG ens att få en glimt av min garderob...

2009-08-26 @ 10:04:26
URL: http://sentomsider.blogspot.com
Postat av: A.K

AnnaKarin: ...och ändå så hittar jag inget att ha på mig...

2009-08-26 @ 19:35:34
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0