Dagens...

fråga: stora F & jag tvistar om hur många koppar kaffe man ska
dricka/dag. Jag har helt klart ett större kaffebehov... men så är jag
ju uppe & ammar skiten ur mig på nätterna oxå så... jag antar att
koffeinet tilltalar mig mer.

jobbiga: svärmor & svärfar kommer imorgon... ja, alltså det är ju
trevligt i sig men... nu måste jag ju dammsuga innan. Blä!

sötaste: lilla F som pottränar. Stolt som en tupp när det görs
både det ena och det andra i toan. Heja Heja ropar vi!

trevligaste: fotbollsmatch. Jag & lilla F mötte lilla A & hans
mamma. Oklart vem som vann...

Nä, om man skulle ta en kopp kaffe innan min fina date med
dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Låter som en helt vanlig dag för en småbarnsmamma. Själv har jag en kommentar svåraste: laga pannbiff med en hand.

2009-08-17 @ 20:18:35
Postat av: A.K

A-M: Jag tycker det är svårt nog att göra pannbiff med två händer. Du e allt en riktig superkvinna!

2009-08-17 @ 20:52:31
URL: http://lifestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0